H24 Green GT prototype

WE RACE FOR CHANGE

វិស័យប្រណាំងរថយន្ត ការបង្កើនល្បឿននៃការច្នៃប្រឌិត

ហេតុអ្វីយើងរៀបចំការប្រណាំង?

Motorsport, an accelerator of innovation #WeRaceForChange

អស់ជាច្រើនទស្សវត្សរ៍មកហើយ យើងមានមោទនភាពដែលបានបង្ហាញជាសាកលនូវដំណើរការនៃសំបកកង់ប្រណាំងរបស់យើង។ សព្វថ្ងៃនេះ ធម្មជាតិនៃកីឡាម៉ូតូបានផ្លាស់ប្តូរ។

បញ្ហាប្រឈមដ៏ធំដែលយើងជួបគឺការអភិវឌ្ឍសំបកកង់ទីផ្សារដ៏ធំប្រកបដោយនិរន្តរភាពទាំងស្រុងដែលការរចនា និងការផលិតមានផលប៉ះពាល់តិចតួចលើធនធាន ជីវចម្រុះ និងការបំភាយឧស្ម័នCO₂របស់ផែនដី ដោយមិនប៉ះពាល់ដល់គុណភាពនៃសំបកកង់ ដែលបានធ្វើឱ្យម៉ាក MICHELIN ទទួលបានជោគជ័យ។ 

ដូច្នេះហើយ ជាងពេលណាៗទាំងអស់ ការប្រណាំងម៉ូតូដើរតួជាកន្លែងបញ្ជាក់ដ៏មានតម្លៃ និងបង្កើនល្បឿននៃការច្នៃប្រឌិតបច្ចេកវិទ្យា។ លក្ខខណ្ឌដ៏ខ្លាំងដែលមាននៅក្នុងកីឡាប្រណាំងម៉ូតូផ្តល់ឱ្យយើងនូវឱកាសមួយក្នុងការច្នៃប្រឌិត ទាញយកពិសោធន៍ក្នុងកំណត់ត្រា សិក្សាបន្ថែម បង្កើតដំណោះស្រាយថ្មី និងពន្លឿនការអភិវឌ្ឍន៍ដំណោះស្រាយប្រកបដោយនិរន្តរភាព ដែលមានប្រយោជន៍សម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នា។

យើងប្រណាំងដើម្បីការផ្លាស់ប្ដូរ ដើម្បីធ្វើឲ្យប្រសើរឡើងនូវការផ្លាស់ទីរបស់យើងគ្រប់គ្នា

We race for change - Performance made to last

យើងធ្វើការប្រណាំងដើម្បីផ្តល់ឱ្យដៃគូរបស់យើងនូវគុណភាព​និងប្រសិទ្ធិភាពចាប់តាំងពីពេលចាប់ផ្តើមរហូតដល់ពេលបញ្ចប់នៃការប្រណាំង។ ការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់យើងចំពោះលោកអ្នកគឺដើម្បីផ្តល់នូវបទពិសោធន៍នៃការបើកបរប្រកបដោយសុវត្ថិភាពរាប់ចាប់ពីគីឡូម៉ែត្រដំបូងដល់គីឡូម៉ែត្រចុងក្រោយ ដែលសូមអរគុណចំពោះសំបកកង់ដែលអាចជឿទុកចិត្តបានរហូតដល់កម្រិតនៃសំណឹកស្របច្បាប់ (1)

We race for change - Sustainable materials

យើង​​ប្រណាំង​ដើម្បី​ឈាន​ទៅ​រក​ការ​ប្រជែង​ថ្មី។ សំបកកង់របស់យើងមានសមាមាត្រកាន់តែខ្ពស់នៃវត្ថុធាតុដើមដែលអាចកែច្នៃបាន និងកែច្នៃឡើងវិញ (2) ។ សម្ភារៈទំនើបដែលយើងអភិវឌ្ឍក្នុងការប្រណាំងនឹងបន្តផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់សំបកកង់ MICHELIN ទាំងអស់ចាប់ពីឆ្នាំ 2025 តទៅ។

We race for change - simulation

យើងប្រណាំងដើម្បីស្វែងរកចម្លើយ សំដែង រៀនពីទិន្នន័យផ្នែកវិទ្យាសាស្ត្រ ហើយលើសពីអ្វីដែលយើងមាន។ ការប្រើប្រាស់វិស្វកម្មនៃការសម្ដែងរបស់យើងនៅក្នុងវិស័យប្រណាំងរថយន្តគឺស្ថិតនៅក្នុងដំណើរការពង្រីកការផលិតសំបកកង់ ដែលជាលទ្ធផល យើងបានសន្សំសំចៃមានធនធានសំខាន់ៗ និងកាត់បន្ថយការបំភាយឧស្ម័ន CO₂ បានយ៉ាងច្រើន។.

ជួបជាមួយនឹងក្រុមការងាររបស់យើង និងស្វែងយល់ពីរបៀបដែលយើងដំណើរការការប្រណាំងដើម្បីការផ្លាស់ប្ដូរ ៖

Michelin #WeRaceForChange - Dylan

Dylan, tyre performance engineer

Michelin #WeRaceForChange - Philippe

Philippe, tyre technician

Michelin #WeRaceForChange - Stéphanie

Stéphanie, chemist 

LE MANS: សង្វៀនសំណព្វរបស់យើងសម្រាប់ការច្នៃប្រឌិត 100 ឆ្នាំ។

Michelin innovations through the history of the 24H of Le Mans #WeRaceForChange

Le Mans 24 Hours - ដែលធ្វើនៅលើផ្លូវដែលជាធម្មតាបើកសម្រាប់ចរាចរណ៍ប្រចាំថ្ងៃ - ដាក់បញ្ចូលសំបកកង់របស់យើងទៅនឹងឧបសគ្គពិសេស ចាប់ពីផ្ទៃផ្លូវមិនរាបស្មើរ រហូតដល់ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ និងសីតុណ្ហភាពភ្លាមៗ។ ប៉ុន្តែសំបកកង់របស់យើងត្រូវតែផ្តល់នូវដំណើរការប្រកបដោយតុល្យភាពឥតខ្ចោះ ក៏ដូចជាសុវត្ថិភាព ការគ្រីប និងភាពអាចបត់បែនបានចាប់ពីការប្រកួតចាប់ផ្តើមរហូតដល់ចប់ការប្រកួត!

ការច្នៃប្រឌិតដែលបានផ្លាស់ប្តូរការចល័ត:

The winner of the inaugural Le Mans 24 Hours was a Chenard & Walcker

សំបកកង់ដែលអាចដោះចេញបាន

1923: អ្នកឈ្នះនៃការសម្ពោធ Le Mans 24 Hours គឺជារថយន្តម៉ាក Chenard & Walker ដែលបំពាក់ជាមួយនឹងសំបកកង់ MICHELIN ។ វាបានបញ្ចប់ការប្រណាំងក្នុងល្បឿនជាមធ្យម 57mph ។ សំបកកង់ដែលអាចដកចេញបានបានធ្វើបដិវត្តភាពចល័តដោយរួមបញ្ចូលគ្នានូវភាពធន់ អាយុកាលវែង ផាសុកភាព​និងភាពងាយស្រួលដល់អ្នកប្រើប្រាស់។

A Lancia B20 GT won its class on radial tyres at the 1951 Le Mans 24 Hours.

Radial Tyre (ប្រភេទកង់លួស)

1951: ទទួលបានអាជ្ញាប័ណ្ឌនៅឆ្នាំ 1946 និងដាក់លក់នៅលើទីផ្សារចាប់ពីឆ្នាំ 1949 សំបកកង់ MICHELIN X បានបង្ហាញនូវរូបរាងបដិវត្តថ្មីដែលរួមបញ្ចូលខ្សែក្រវ៉ាត់ដែកសម្រាប់សុវត្ថិភាពយូរអង្វែង ផាសុកភាព និងសន្សំសំចៃប្រេង។ រថយន្ត Lancia B20 GT បានឈ្នះក្នុងចំណាត់ថ្នាក់របស់វាលើសំបកកង់Radialនៅឆ្នាំ 1951 Le Mans 24 ម៉ោង។

Michelin was the first to race slick tyres at Le Mans

Slick tyre (កង់គ្មានក្រឡា)

ឆ្នាំ 1967៖ Michelin ជា​អ្នក​ប្រណាំង​កង់​ដំបូង​គេ​នៅ Le Mans។ កង់គ្មានក្រឡាផ្ដល់ការគ្រីបបានល្អក្នុងលក្ខ័ណ្ឌផ្លូវស្ងួត។ កង់គ្មានក្រឡា ទប់ស្កាត់ការផលប៉ះពាល់ឆាប់រហ័ស ​ជាមួយនឹង Alpine A210 បានបញ្ចប់ការប្រកួតក្នុងរយៈពេលតិចជាង 4 នាទីជាលើកដំបូង មុនពេលបន្តឈ្នះចំណាត់ថ្នាក់ P1.6 ។

Alpine A442, the 1978 Le Mans winner

សំបកកង់ដែលមានសមត្ថភាពនៃការបើកបរខ្ពស់

ឆ្នាំ 1978: ជ័យជម្នះរបស់ Renault-Alpine A442B នៅ Le Mans ក្នុងឆ្នាំ 1978 បំពាក់ដោយសំបកកង់លួស MICHELIN ដែលមានប្រសិទ្ធិភាពខ្ពស់បានគូសបញ្ជាក់ពីតម្លៃដ៏អស្ចារ្យនៃបច្ចេកវិទ្យា។ លទ្ធផលនេះត្រូវបានបន្តដោយភាពជោគជ័យនៅក្នុងរថយន្ត Formula 1 ដោយផ្តល់នូវភស្តុតាងបន្ថែមនៃឧត្តមភាពនៃសំបកកង់លួស និងរួមចំណែកដល់បច្ចេកវិទ្យាក្លាយជាស្តង់ដារឧស្សាហកម្មនៅទូទាំងពិភពលោក។

ការវិវឌ្ឍបច្ចេកវិទ្យាដូចជាការរីកចំរើននៃបច្ចេកវិទ្យារោងចក្រថាមពល ពីម៉ាស៊ីនសាំង និងម៉ាស៊ូត ដល់គ្រឿងថាមពលកូនកាត់ ការណែនាំអំពីហ្វ្រាំងឌីស និងឌីណាមិកដែលកាន់តែទំនើប សុទ្ធតែជាបញ្ហាប្រឈមថ្មីសម្រាប់សំបកកង់។ ពួកគេត្រូវការដើម្បីសម្របខ្លួនទៅនឹងឧបសគ្គធំជាងមុន រួមទាំងទិន្នផលថាមពលខ្ពស់ ការផ្ទុក និងកម្លាំងបង្វិលជុំ ខណៈពេលដែលវាផ្តល់នូវប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។ កំណត់ត្រាឈ្នះរបស់ Michelin នៅ Le Mans បានផ្គូផ្គងបដិវត្តន៍មិនគួរឱ្យជឿដែលការប្រណាំងបានឃើញទាក់ទងនឹងសមត្ថភាពនៃសំបកកង់។ ក្នុងរយៈពេល 10 ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ វាបានជួយដល់គំរូ LMP1 ដែលអាចរត់បានរហូតដល់ 466 ម៉ាយលើសំបកកង់តែមួយក្នុងល្បឿនជាមធ្យម 149 ម៉ាយក្នុងមួយម៉ោង។ នោះស្មើនឹងចម្ងាយដែលគ្របដណ្តប់ដោយ Formula 1 grands prix ចំនួនពីរ!

Le Mans 2023: យើងបន្តបង្កើតថ្មីនូវអនាគតប្រកបដោយនិរន្តរភាព

សហស្សវត្សរ៍ Le Mans 24 hours នឹងមិនមានករណីលើកលែងទាក់ទងនឹងការច្នៃប្រឌិតរបស់ Michelin៖

  • MICHELIN Pilot Sport Endurance Slicks and Wets ចុងក្រោយបង្អស់បង្កើតឡើងសម្រាប់គំរូរថយន្ត Hypercar ដ៏គួរឱ្យរំភើបនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ ត្រូវបានរចនាឡើងស្ទើរតែទាំងស្រុងដោយប្រើបច្ចេកវិទ្យា Simulator។ ឥឡូវនេះ ដំណើរការនេះបានពង្រីកទីផ្សារដ៏ធំ ដែលជួយដល់ការកាត់បន្ថយការបំភាយឧស្ម័ន CO₂ និងសន្សំសំចៃធនធនបានយ៉ាងច្រើន។
     
  • នៅឆ្នាំនេះ យើងនឹងដាក់បង្ហាញសំបកកង់ប្រណាំងដែលផ្ទុកនូវវត្ថុធាតុដើមដែលមាននិរន្តរភាព 63% (វត្ថុធាតុដើមដែលអាចកកើតឡើងវិញបាន ឬកែច្នៃឡើងវិញ) សម្រាប់គំរូអ៊ីដ្រូសែនរបស់ GreenGT និងរថយន្ត Porsche GT4 ePerformance អគ្គិសនីទាំងអស់។ សមិទ្ធិផលនេះអាចធ្វើទៅបានដោយសារចំណេះដឹងរបស់យើងអំពីវត្ថុធាតុដើមប្រកបដោយនិរន្តរភាពនៅក្នុងបរិបទនៃសំបកកង់ ដោយមិនប៉ះពាល់ដល់គុណភាព និងប្រសិទ្ធិភាពនៃសំបកកង់ និងមិនមានផលប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថានទាំងមូល។
Racing tyre that contains 63% sustainable materials
Designed to win

សំបកកង់របស់យើងត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីជ័យជំនះ

យើងគឺជាក្រុមហ៊ុនផលិតសំបកកង់ដែលទទួលបានជ័យជំនះច្រើនបំផុតនៅក្នុងការប្រកួតជើងឯក FIA និង FIM World Championships ក្នុងរយៈពេល 50 ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ។
b2 moto

MICHELIN ជាសំបកកង់ផ្លូវការរបស់ MOTOGP™ CLASS

ដៃគូរបស់យើងជឿទុកចិត្តលើយើង

អ្នកក៏ជឿជាក់លើសំបកកង់ MICHELIN ទាំងនៅលើផ្លូវលំ ឬនៅលើផ្លូវថ្នល់

MICHELIN motorsport tyres

លំដាប់សំបកកង់MICHELIN Motorsport

សំបកកង់ប្រណាំង សំបកកង់ដឹក សំបកកង់ឡើងភ្នំ សំបកកង់ប្រណាំងបុរាណ  សំរាប់ផ្លូវលំបាក និងម៉ូតូប្រណាំង

ស្វែងយល់បន្ថែមអំពីមូលហេតុដែលត្រូវជ្រើសរើស MICHELIN៖

Pilots trust Michelin tires in the most extrem situation

ទុកចិត្ត MICHELIN សម្រាប់ជីវិតកាន់តែប្រសើរឡើងក្នុងការធ្វើដំណើរ

សំបកកង់របស់យើងត្រូវបានជឿទុកចិត្តដោយមានតម្រូវការច្រើនបំផុត - អ្នកប្រើប្រាស់ ក្រុមហ៊ុនផលិត អ្នកប្រណាំងម៉ូតូ និងអ្នកដឹកនាំសំខាន់ៗស្នើសុំផលិតផលរបស់យើង។

Hydrogen GreenGT H24 prototype

ចាត់វិធានការកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន

យើងនាំមុខគេឆ្ពោះទៅរកការធ្វើដំណើរជាមួយនឹងការកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន (3) និងការច្នៃប្រឌិតដោយការវិនិយោគលើសំបកកង់និងគុណដំលៃនៃការផ្ដល់នូវសំបកកង់។

Collaborating with Porsche on its fully electric 718 Cayman GT4 E-Performance

នាំមុខគេក្នុងការធ្វើដំណើរដោយប្រព័ន្ធអគ្គិសនី

យើងស្ថិតនៅជួរមុខនៃការធ្វើដំណើរដោយការប្រព័ន្ធអគ្គិសនី។ វិស្វកររបស់យើងធ្វើការយ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្ត ម៉ូតូ និងកង់ ដើម្បីរចនាសំបកកង់ជាមួយនឹងដំណើរការ ដែលមានសារៈសំខាន់ចំពោះម្ចាស់យានយន្តអគ្គិសនី។

Motorsport Newsroom

តាមដានព័ត៌មានចុងក្រោយបំផុតនៅលើ MICHELIN Motorsport

ចាំមើល! អានព័ត៌មានចុងក្រោយបំផុត MICHELIN Motorsport របស់យើង។

LEGAL MENTIONS

(1) គីឡូម៉ែត្រចុងមានន័យថា រហូតដល់ជម្រៅអប្បបរមា 2 ម.ម។ ព័ត៌មានបន្ថែមអាចរកបាននៅ https://www.michelin.co.uk/performance-made-to-last

(2) Michelin ចាត់ទុកវត្ថុធាតុដើមប្រកបដោយនិរន្តរភាពថាជាវត្ថុធាតុដើមកែច្នៃ ឬវត្ថុធាតុដើមជីវៈដែលអាចកកើតឡើងវិញបានតាមពេលវេលានៃជីវិតមនុស្ស ហើយមិនប្រកួតប្រជែងជាមួយវិស័យម្ហូបអាហារ។ Michelin មិនចាត់ទុកវត្ថុធាតុដើមធម្មជាតិដែលមិនអាចកកើតឡើងវិញបានតាមពេលវេលានៃជីវិតមនុស្សថាជាសមាសធាតុដែលមាននិរន្តរភាពទេ - ដូចជាប្រេងឥន្ធនៈ។

ដូចនេះ វត្ថុធាតុមួយចំនួន ទោះបីជាមានប្រភពរ៉ែធម្មជាតិ ដូចជាស៊ីលីកា មិនត្រូវបានយកមកពិចារណាក្នុងនិយមន័យ Michelin នៃ "និរន្តរភាពវត្ថុធាតុដើម" នោះទេ។ វត្ថុធាតុដើមកែច្នៃ គឺជាវត្ថុធាតុដើមដែលបង្កើតឡើងដោយប្រតិបត្តិការកែច្នៃឡើងវិញ ដែលកាកសំណល់ឧស្សាហកម្ម ឬក្រោយការប្រើប្រាស់ត្រូវបានកែច្នៃឡើងវិញទៅជាផលិតផល វត្ថុធាតុដើម ឬសារធាតុ។ ការប្រើប្រាស់ថាមពលឡើងវិញ និងការកែច្នៃឡើងវិញនូវវត្ថុធាតុដើមសម្រាប់ប្រើប្រាស់ជាថាមពលមិនត្រូវបានរាប់បញ្ចូលនោះទេ។

(3) សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម https://www.michelin.com/en/sustainable-development-mobility/working-towards-sustainable-mobility/​​​​​​​

You are using an unsupported web browser
You are using a website browser that is not supported by this website. This means that some functionnality may not work as intented. This may result in strange behaviors when browsing round. Use or updgrade/install one of the following browsers to take full advantage of this website