សំបកកង់រថយន្តកែប្រែ​​​ថ្មី​សម្រាប់​រថយន្តអគ្គិសនី

សំបកកង់​រថយន្ត​របស់​យើង​ទាំង​អស់​ ស៊ីគ្នា​នឹង​​​រថ​យន្ត​អគ្គិសនី​រួច​ជា​ស្រេច​ទៅ​ហើយ​

ដោយសារ​​​​រថយន្ត​អគ្គិសនី​ប្រើអាគុយ​​ ហេតុ​ដូច្នេះ​ហើយ​ទើប​វា​មានទម្ងន់ធ្ងន់ជាង​​យានយន្ត​ប្រើប្រេង​ឥន្ទនៈឬម៉ាស៊ីនចំហេះ​ក្នុង​​ ក៏​ប៉ុន្តែ​វា​បង្កើន​ល្បឿន​បាន​លឿន​​ជាង​នៅ​ពេល​ចាប់ផ្ដើម​​បើក​​ដំបូង​។​ លក្ខណៈពិសេស​នេះ​ បូក​ផ្សំ​ជាមួយ​នឹង​កម្លាំង​បង្វិល​ខ្លាំង​ ម៉ាស៊ីន​ស្ងាត់​ល្អ​ និងការ​ស្នើសុំឥត​ឈប់​ចង់​បាន​អាគុយ​ដែល​អាច​ប្រើក្នុង​ពេល​បាន​យូរ​ជាង​មុន​ ចំណុច​ទាំង​អស់​នេះ​ បាន​រួម​ចំណែក​ដល់​ការ​បង្កើត​រថ​យន្ត​អគ្គិសនី​​ ​ដោយ​មាន​តម្រូវ​ការ​ពិសេសចំពោះ​​សំបក​កង់​រថ​យន្ត​។​

Michelin and electric vehicles

យើង​ផ្គត់ផ្គង់​​​សំបក​កង់​ដល់ក្រុមហ៊ុន​រថ​យន្ត​​ល្បី​ៗ​​ដែល​ផលិត​រថយន្ត​អគ្គិសនី​(1) ហើយ​ចំណុច​នេះ​ មិនមែន​ជា​រឿង​ចៃ​ដន្យ​នោះ​ទេ​

វិស្វកររបស់​យើង​​ធ្វើ​ការយ៉ាង​​ជិត​ស្និទ្ធជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​រថ​យន្ត​អគ្គិសនី​ឈាន​មុខ​គេ​ ដូច​ជា​ ក្រុម Porsche, Mercedes-AMG, BMW, Volkswagen, Ford, Lucid, Hyundai, BYD, XPENG ... ដើម្បី​ធ្វើ​ការ​រចនាសំបកកង់​ដែលមាន​ដំណើរ​ការ​ល្អ​​សម្រាប់​ម្ចាស់​រថយន្តអគ្គិសនី​ និង​ធ្វើឱ្យ​​​ការ​​ធ្វើ​ដំណើរ​តាម​រថយន្តអគ្គិសនី​កាន់​តែ​មានភាព​​រីករាយ​។​

Motion For Life, Michelin - EV 15s - USA

បង្កើនសមត្ថភាព​សំបក​កង់កម្រិត​ខ្ពស់​សម្រាប់រថយន្ត​អគ្គិស​នីរបស់​លោក​អ្នក​

ប្រើប្រាស់​សំបកកង់​ត្រូវ​នឹង​រថយន្ត​អគ្គិសនី​របស់លោក​​អ្នក​ ធានា​ថា​លោក​អ្នក​នឹង​ទទួល​បានដំណើរ​ការ​កម្រិត​ខ្ពស់​ពាក់ព័ន្ធ​នឹង​រយៈពេល​ប្រើប្រាស់​ ចម្ងាយ​ផ្លូវ​ ភាព​ស្ងាត់ល្អ​នៅ​ផ្នែក​កាប៊ីន​​មុខ​(2) ហើយគ្រប់យ៉ាង​នឹង​ធ្វើ​ឱ្យ​ការ​បើកបរ​របស់លោក​​អ្នក​កាន់តែ​អស្ចារ្យ​។

រថយន្តអគ្គិសនី​ត្រូវ​ការសំបកកង់ដែលមាន​​រ៉េស៊ីស្ដង់​រង្វិល​ទាប​

អាចបន្តទៅមុខបានភ្លាមៗ បន្ទាប់ពីបញ្ចូលអាគុយរួច

ដើម្បី​បង្កើន​រយៈពេល​កាន់អាគុយ​​​ជាអតិបរមា រថយន្ត​អគ្គិសនី​ត្រូវ​ការ​បន្ធូរ​​រ៉េស៊ីស្ដង់​រង្វិលកង់។ ចាប់​តាំង​ពី​ឆ្នាំ​1992 មក ​ដោយ​ចាប់​ផ្ដើម​ជា​មួយ​សំបក​កង់​ថាមពល​ម៉ាក MICHELIN យើង​​បាន​ធ្វើ​ការ​បែង​ចែក​រ៉េស៊ីស្ដង់​រង្វិលនៃ​សំបក​កង់របស់​យើងលើសពី​​ 2 ទៅ​ទៀត​។(3) សព្វ​ថ្ងៃ​នេះ​ យើង​​ផ្ដល់ជូន​សំបក​កង់ផ្សេង​ៗ​ដូច​ជា​ សំបកកង់ MICHELIN ប្រភេទកង់ស្ព័រ​សម្រាប់​រថយន្ត​អគ្គិស​នី​ ​ដែល​បង្កើន​ចម្ងាយ​ផ្លូវ​​បន្ថែម​ដល់ទៅ​ 60km ដោយសារ​ការបន្ធូរ​​រ៉េស៊ីស្ដង់​រង្វិលកង់។​

រថយន្ត​អគ្គិស​នី​​ត្រូវ​ការ​សំបក​កង់​ដែល​មាន​ភាពធន់​ប្រើប្រាស់​បាន​យូរ​

បន្ត​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​​​បានកាន់តែយូរ​ដោយ​ពឹង​លើ​​ឈុត​សំបក​កង់​របស់លោក​អ្នក​

រថយន្ត​អគ្គិស​នី​​ត្រូវ​ការ​សំបក​កង់​ដែល​មាន​ភាពធន់​ប្រើប្រាស់​បាន​យូរ​ កម្លាំង​បង្វិលខ្លាំង​ និង​​ទម្ងន់អាគុយ​ នឹងធ្វើ​ឱ្យ​ប៉ះពាល់​ដល់សំណឹក​សំបក​កង់​។​ ក្នុង​ឆ្នាំ​1946 យើង​បាន​បង្កើត​សំបកកង់ម៉ាក MICHELIN X ដែល​ជា​សំបកកង់រាងកាំ​រង្វង់ដំបូង​គេ​បង្អស់​ ​ដែល​ជួយ​បង្កើនភាពធន់ប្រើប្រាស់​បាន​យូរ​​នៃ​សំបក​កង់​របស់​យើង​ (ចំនួនពី 2 ទៅ 3 ដង​)​។

ចាប់​តាំង​ពី​ពេល​នោះ​មក យើង​បាន​បន្ត​ផ្ដល់​ជូននូវ​សំបក​កង់​ដែល​ប្រើប្រាស់ជាប់​បានយូរ​ជា​បន្ត​បន្ទាប់​។​

បច្ចេកវិទ្យា MICHELIN AcousticTM

រីករាយ​ជាមួយ​នឹង​ការ​បើកបរ​ដោយសំឡេង​ស្ងាត់​ល្អ​

សំឡេង​រំខាន​ពី​ខាង​ក្នុងដែល​បង្កឡើង​ដោយ​សំបក​កង់​ គឺ​ជា​ក្ដី​បារម្ភ​ដ៏​ធំ​មួយ​​សម្រាប់​រថយន្ត​ដែល​មាន​ម៉ាស៊ី​ន​ស្ងាត់​ល្អ​។​ ដោយសារ​បច្ចេកវិទ្យា MICHELIN AcousticTM សំឡេង​រំខាន​ពី​ខាង​ក្នុង​រថយន្ត​ អាច​កាត់បន្ថយ​បាន​ជិត​ 20%។(4)

The range challenge of electric cars

ត្រៀម​ខ្លួន​សម្រាប់​ការ​ធ្វើ​ដំណើរ​តាម​រថយន្ត​អគ្គិសនី​​ជាមួយ​នឹង​គន្លឹះ​ និង​ដំបូន្មាន​សំខាន់​ៗ​របស់​យើង​ខ្ញុំ​

សំបកកង់ MICHELIN e.PRIMACY​

សំបកកង់ MICHELIN e.PRIMACY​

សំបកកង់ MICHELIN e.PRIMACY​ ត្រូវ​បាន​រចនា​ឡើង​​ដើម្បីកាត់​បន្ថយ​​ការ​ប្រើប្រាស់​ថាមពល​(5) រថយន្តដឹកអ្នកដំណើរ។ សំបកកង់នេះ​ ត្រូវ​បាន​ក្រុមហ៊ុន​ផលិតយានយន្ត​​បំពាក់​​លើ​រថយន្ត​អគ្គិសនី​ រថយន្ត​ហាយប្រីដ​ ឬ​រថយន្ត​ស៊ីសាំង​តិច​​។​ 

សំបកកង់ MICHELIN សម្រាប់ម៉ូតូស្គូទ័រ​អគ្គិសនី​

កង់ម៉ូតូស្គូទ័រអគ្គិសនី​

សំបកកង់​ MICHELIN City Grip Saver ​ត្រូវ​បាន​រចនា​បង្កើត​ឡើង​ជា​ពិសេស​​សម្រាប់​ម៉ូតូស្គូទ័រ​អគ្គិស​នី​។​ វា​បង្កើន​រយៈពេល​កាន់​អាគុយ​ ដោយសារការ​បន្ធូរ​​​រ៉េស៊ីស្ដង់រង្វិល​​​(6) ​ហើយ​ក្នុង​ពេល​ជាមួយ​គ្នា​នោះ​ ក៏​រក្សា​នូវ​ភាព​ជា​ប់​ធន់​ប្រើបាន​យូរ​​នៃ​សំបក​កង់​ MICHELIN City Grip ផង​ដែរ​។​

ចាប់​ពី​ការបង្កើត​លើកដំបូង​រហូត​ដល់​រថយន្ត​អគ្គិស​នី​ជំនាន់​ថ្មី​

ក្នុង​រយៈពេល​ជាង​ 100 ឆ្នាំ​មកនេះ​ យើង​បាន​រចនា​ដំណោះ​ស្រាយ​ចល័តភាព​​​ប្រកបដោយ​ការ​ច្នៃ​ប្រឌិត​​ ដែលឆ្លើយតបទៅតាម​ការ​ចង់​បាន​របស់​អ្ន​ក​បើក​បរ​ ហើយក៏កាត់​បន្ថយ​ផលប៉ះពាល់​​បរិស្ថានឱ្យ​បាន​ទាប​បំផុត​ផង​ដែរ​។​

​ក្នុង​ឆ្នាំ​1899 Michelin បាន​បង្កើត​សំបក​កង់​សម្រាប់រថយន្ត​មានឈ្មោះ​ថា​ “La Jamais Contente”

​ដោយ​ជម្នះ​​បញ្ហា​ប្រឈម​ខាង​អគ្គិស​នី​​ជា​ច្រើន​ឆ្នាំ

​ក្នុង​ឆ្នាំ​1899 Michelin បាន​បង្កើត​សំបក​កង់​សម្រាប់រថយន្ត​មានឈ្មោះ​ថា​ “La Jamais Contente” ជា​រថយន្ត​អគ្គិសនី​ដំបូង​បង្អស់​​ដែល​បើកបរ​លើស​ពី 100 km/ម៉ោង​។​

ការ​រចនា​​សំបកកង់​​ដែល​សន្សំសំចៃ​ថាមពល​

ការ​រចនា​សំបកកង់​ដែល​​ប្រើប្រាស់ជាប់បានយូរ​ និង​សន្សំសំចៃ​ថាមពល​

ដំបូង​ឡើយ​ ​ដោយ​មាន​ការ​ធ្វើ​បដិវត្ត​ខាង​ស្ថាបត្យកម្ម​នៃ​សំបកកង់រាងកាំ​រង្វង់​​ MICHELIN X ក្នុង​ឆ្នាំ​ 1946 បន្ទាប់​មក​ បង្កើត​សំបកកង់​ MICHELIN ENERGY ក្នុង​ឆ្នាំ 1992 ដោយ​ដាក់​បញ្ចូលសារធាតុស៊ីលីស​ទៅ​ក្នុង​ល្បាយ​គីមី ទើប​យើង​បាន​បង្កើន​ភាព​ធន់ជាប់បានយូរ​ និង​ជួយ​ឱ្យសំបក​កង់សន្សំសំចៃ​ថាមពល​បាន​ច្រើន​(7)

ក្លាយ​ជា​អ្នក​ត្រួសត្រាយ​ផ្លូវ​ក្នុង​ពិភពរថយន្ត​ប្រណាំង​អគ្គិសនី​

ក្លាយ​ជា​អ្នក​ត្រួសត្រាយ​ផ្លូវ​ក្នុង​ពិភពរថយន្ត​ប្រណាំង​អគ្គិសនី​

យើងប្រើ​ចំណេះ​ដឹង​ដែល​ទទួល​បាន​ពី​ពានរង្វាន់​​ FIA Formula E championship (ចាប់​ពី​ឆ្នាំ 2014 ដល់ឆ្នាំ 2022) និង FIM MotoETM ដើម្បី​រចនាផលិត​សំបក​កង់​ដែល​ស័ក្តិសម​នឹង​រថយន្តអគ្គិសនី​។​

ការ​រចនា​សំបក​កង់​សម្រាប់​រថយន្ត​អគ្គិសនី​គុណភាព​ខ្ពស់​នាពេលបន្ទាប់​

ការ​រចនា​សំបក​កង់​សម្រាប់​រថយន្ត​អគ្គិសនី​គុណភាព​ខ្ពស់​នាពេលបន្ទាប់​

ដោយរួម​​សហការ​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន Porsche លើប្រភេទរថយន្ត​ 718 Cayman GT4 E-Performance ប្រើថាមពលអគ្គិសនី​សុទ្ធ យើ​ង​បាន​បញ្ជាក់ឱ្យ​ឃើញ​ថា​ សំបក​កង់​ដែល​ផលិត​ពីជីវវត្ថុធាតុ និងវត្ថុ​ធាតុដើមកែ​ច្នៃ​ប្រើប្រាស់​ឡើង​វិញ​ចំនួន​​ 53% នៅ​តែ​អាច​​មាន​ដំណើរ​ការ​ក្នុង​លក្ខខណ្ឌ​កម្រិត​ខ្ពស់​បាន​ដដែល​(8)

តើ​លោក​អ្នក​បាន​ឃើញ​សំបកកង់​ដំបូង​គេ​សម្រាប់​រថយន្ត​ក្រុង​​ហើយ​ឬ​នៅ?

សំបក​កង់ MICHELIN X Incity EV Z៖ ជា​ប្រភេទមួយ​ដែលរួម​ផ្សំ​នូវ​សុវត្ថិភាព​ ភាព​ជាប់​បាន​​យូរ​ និង​កា​រ​គិត​គូរ​ដល់​បរិស្ថាន​ និង​បង្កើន​សមត្ថភាព​នៃ​ការ​សាកថ្ម​។​
ជាមួយ​នឹង​ប្រភេទ​ថ្មី​នេះ​ Michelin កំពុង​គាំ​ទ្រ​ដល់​​ការ​ផ្លាស់ប្ដូរ​ទៅកាន់​ដំណោះស្រាយ​ចល័តភាព​អគ្គិសនី​កាន់តែ​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​និង​មិនប៉ះពាល់​បរិស្ថាន​​ ដោយ​មាន​ស្វ័យភាព​កាន់​តែ​ប្រសើរ​ជាង​មុន​។​ គឺ​ជា​អ្នក​នាំ​មុខដ៏សំខាន់​​ដើម្បី​ទីក្រុង​ដែល​មាន​និរន្តរភាព​។​

Good News - EBUS

ស្វែង​យល់​បន្ថែម​អំពីមូលហេតុ​​ជ្រើសយក MICHELIN៖

ចាត់​វិធាន​ការ​​ដើម្បីកាត់បន្ថយ​ផលប៉ះពាល់​បរិស្ថាន​

ចាត់​វិធាន​ការ​​ដើម្បីកាត់បន្ថយ​ផលប៉ះពាល់​បរិស្ថាន​

យើង​នាំ​មុខ​គេ​​ឆ្ពោះ​ទៅ​រក​ចល័តភាព​ដែល​កាត់បន្ថយ​ផលប៉ះពាល់​បរិស្ថាន​​(9) ហើយ​ធ្វើ​ការ​ច្នៃ​ប្រឌិត​​ដោយ​វិនិយោគ​​​​ជុំវិញ​បញ្ហា​សំបក​កង់​។

ទុកចិត្ត​លើ​ MICHELIN សម្រាប់ជីវិត​ធ្វើ​ដំណើរ​កាន់តែ​ប្រសើរ​

ទុកចិត្ត​លើ​ MICHELIN សម្រាប់ជីវិត​ធ្វើ​ដំណើរ​កាន់តែ​ប្រសើរ​

សំបក​កង់​របស់​​យើង​​ទទួលបាន​ការ​ជឿ​ទុក​ចិត្ត​​ពី​អ្នក​ដែល​មាន​តម្រូវ​ការ​​ខ្ពស់​ អតិថិជន​ ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​ ​អ្នក​បើកបរ​រថយន្ត​ប្រណាំង​ ហើយ​​អ្នកដឹក​នាំ​ទស្សនៈគន្លឹះ​ចង់​បាន​ផលិតផល​របស់​យើង​។​

MICHELIN និង​អនាគត​ចល័តភាព​អគ្គិសនី​

MICHELIN និង​អនាគត​ចល័តភាព​អគ្គិសនី​

ជាមួយ​​នឹង​សមត្ថភាព​ច្នៃ​ប្រឌិត​​ ជំនាញ​ឯកទេស​របស់​យើង​នៅ​ក្នុង​​ផ្នែក​ថ្មពិលឥន្ទនៈអ៊ីដ្រូសែន​ និង​សមត្ថភាព​របស់​យើង​ក្នុង​ការប្រមូល​ផ្ដុំ​មនុស្ស​ យើង​​គឺ​ជា​តួអង្គ​សំខាន់​នៅ​ក្នុង​ការ​អភិវឌ្ឍ​ចល័តភាព​អគ្គិសនី​។​

ការដក​ស្រង់​ខ្លឹមសារ​ត្រឹមត្រូវ​តាមច្បាប់​

(1) ប្រភព៖​ ផ្នែក​គ្រឿ​ង​បរិក្ខារ​​ដើម​របស់​យានយន្ត​នៃក្រុមហ៊ុន ​Michelin​ - ការវិភាគមូលដ្ឋា​ន​ទិន្នន័យ​ផ្ទៃ​ក្នុង​ខែធ្នូ ឆ្នាំ2021។

(2) លទ្ធផល​អាច​ខុស​គ្នា​ទៅ​តាម​យានយន្ត​ កម្រិតនិង​ទំហំ​សំបកកង់​ ល្បឿននិង​ស្ថានភាព​ផ្លូវ​។​.

(3) រ៉េស៊ីស្ដង់រង្វិល​​នៃ​សំបកកង់​ត្រូវ​បាន​បែក​ចែក​ជា​ 2 ​វវាងសំបក​​ MICHELIN Energy (RR>12kg/T) ធៀប​ជាមួយ​សំបក​ MICHELIN e.Primacy និង​ MICHELIN Pilot sport EV (RR <5kg/T) 

(4) បច្ចេកវិទ្យាសំឡេង​របស់ MICHELIN កាត់បន្ថយ​កម្រិត​ចាប់​បាន​សំឡេង​នៅ​ខាង​ក្នុង​រថយន្ត​ជិត​ 20% (រង្វាស់សំឡេង​រំខាន​ខា​ង​ក្នុង​រថយន្ត​ ធ្វើ​ឡើង​ក្នុង​ឆ្នាំ​ 2020 លើទំហំ​ 245/45 R19 ធ្វើ​ឡើង​លើរថយន្ត​ KIA Cadenza។ កម្រិត​សំឡេង​រំខាន​ដែល​បាន​វាស់នៅ​កម្រិត​​ "170-230Hz"។) លទ្ធផល​អាច​ខុស​គ្នា​ទៅ​តាម​យានយន្ត​ កម្រិតនិង​ទំហំ​សំបកកង់​ ល្បឿននិង​ស្ថានភាព​ផ្លូវ​។​.

(5) ពេល​សំបកកង់នៅ​ថ្មី​ សំបក​ MICHELIN e.PRIMACY ​បង្កើតរ៉េស៊ីស្ដង់រង្វិល​ជាមធ្យម​​​ 2kg/t តិច​ជា​ងសំបក​កង់ផ្សេង​ទៀត​ ដែលប្រហាក់ប្រហែល​នឹង​ការ​​​សន្សំសំចៃ​ប្រេង​បានរហូត​ដល់​ 0.21l/100km សម្រាប់រថយន្ត​ VW Golf 7 1.5 TSI ឬប្រហាក់ប្រហែល​គ្នា​នឹង​​ការ​ទទួល​បាន​​កម្រិត​ថ្ម​រហូត​ដល់​ទៅ​​ 7% សម្រាប់​រថយន្ត​ VW e.Golf។ ​សម្រាប់​រថយន្ត​ប្រើកំដៅនិង​រថយន្ត​ហាយប្រីដ​ ការ​ប្រើប្រាស់​ថាម​ពល​ សំដៅ​លើ​ប្រេង​សាំង ចំណែក​រថយន្ត​អគ្គិសនី​ គឺ​សំដៅ​លើ​ថាមពល​អគ្គិសនី​។​.

(6) រ៉េស៊ីស្ដង់​រង្វិល​ទាប​ខ្លាំង​ដោយ​សារ​​​វត្ថុធាតុមាន​លាយ​សារធាតុស៊ីលីស​​​​ “បម្រុង​អគ្គិសនី” ដែល​មានការ​កំហាត​ថាម​ពល​ទាប​ខ្លាំង​ ​ដូច្នេះ​អាគុយ​រថយន្ត​ក៏​កាន់​ថ្ម​បាន​យូរ​ជាង​​ការ​ប្រើប្រាស់​ជាមួយ​​ MICHELIN City Grip ស៊េរីចាស់​។​ (ការ​ធ្វើ​គំរូ​នៃ​កំហាត​ថាម​ពល​នៅ​ចន្លោះ​ពី​​ 100/80 - 14 M/C 48S CITY GRIP SAVER TL និង CITY GRIP។ ធ្វើ​នៅ​មជ្ឈមណ្ឌល​ស្រា​វជ្រាវ Michelin ក្នុង​ប្រទេស​បារាំង​ ក្នុង​ខែ​កក្កដា​ ឆ្នាំ2018)។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម​៖https://www.michelin.co.uk/motorbike/tyres/michelin-city-grip-saver

(7) ស៊ីសាំង​តិច​ - MICHELIN ENERGY SAVER+ ទទួល​បាន​រង្វាន់​ពី​ AutoBild ជា "Eco Champion" ក្នុង​ឆ្នាំ​ 2013.

(8) ស្ថានភាព​ធ្ងន់ធ្ងរ​ទាំង​នេះ​ សំដៅ​លើ​ការ​បើកបរលើស្ថានភាពផ្លូវប្រណាំង​។​ ល្បឿន​ហួស​កំណត់​ និង​អាកប្បកិរិយា​​គ្រោះថ្នាក់​ផ្សេង​ទៀត​ ត្រូវ​បាន​ហាម​ឃាត់​។​.

(9) ស្វែង​យល់​បន្ថែម​នៅ​លើ​ https://www.michelin.com/en/sustainable-development-mobility/for-the-planet/environmental-approach

You are using an unsupported web browser
You are using a website browser that is not supported by this website. This means that some functionnality may not work as intented. This may result in strange behaviors when browsing round. Use or updgrade/install one of the following browsers to take full advantage of this website