(1) ប្រភព៖ ផ្នែកគ្រឿងបរិក្ខារដើមរបស់យានយន្តនៃក្រុមហ៊ុន Michelin - ការវិភាគមូលដ្ឋានទិន្នន័យផ្ទៃក្នុងខែធ្នូ ឆ្នាំ2021។
(2) លទ្ធផលអាចខុសគ្នាទៅតាមយានយន្ត កម្រិតនិងទំហំសំបកកង់ ល្បឿននិងស្ថានភាពផ្លូវ។.
(3) រ៉េស៊ីស្ដង់រង្វិលនៃសំបកកង់ត្រូវបានបែកចែកជា 2 វវាងសំបក MICHELIN Energy (RR>12kg/T) ធៀបជាមួយសំបក MICHELIN e.Primacy និង MICHELIN Pilot sport EV (RR <5kg/T)
(4) បច្ចេកវិទ្យាសំឡេងរបស់ MICHELIN កាត់បន្ថយកម្រិតចាប់បានសំឡេងនៅខាងក្នុងរថយន្តជិត 20% (រង្វាស់សំឡេងរំខានខាងក្នុងរថយន្ត ធ្វើឡើងក្នុងឆ្នាំ 2020 លើទំហំ 245/45 R19 ធ្វើឡើងលើរថយន្ត KIA Cadenza។ កម្រិតសំឡេងរំខានដែលបានវាស់នៅកម្រិត "170-230Hz"។) លទ្ធផលអាចខុសគ្នាទៅតាមយានយន្ត កម្រិតនិងទំហំសំបកកង់ ល្បឿននិងស្ថានភាពផ្លូវ។.
(5) ពេលសំបកកង់នៅថ្មី សំបក MICHELIN e.PRIMACY បង្កើតរ៉េស៊ីស្ដង់រង្វិលជាមធ្យម 2kg/t តិចជាងសំបកកង់ផ្សេងទៀត ដែលប្រហាក់ប្រហែលនឹងការសន្សំសំចៃប្រេងបានរហូតដល់ 0.21l/100km សម្រាប់រថយន្ត VW Golf 7 1.5 TSI ឬប្រហាក់ប្រហែលគ្នានឹងការទទួលបានកម្រិតថ្មរហូតដល់ទៅ 7% សម្រាប់រថយន្ត VW e.Golf។ សម្រាប់រថយន្តប្រើកំដៅនិងរថយន្តហាយប្រីដ ការប្រើប្រាស់ថាមពល សំដៅលើប្រេងសាំង ចំណែករថយន្តអគ្គិសនី គឺសំដៅលើថាមពលអគ្គិសនី។.
(6) រ៉េស៊ីស្ដង់រង្វិលទាបខ្លាំងដោយសារវត្ថុធាតុមានលាយសារធាតុស៊ីលីស “បម្រុងអគ្គិសនី” ដែលមានការកំហាតថាមពលទាបខ្លាំង ដូច្នេះអាគុយរថយន្តក៏កាន់ថ្មបានយូរជាងការប្រើប្រាស់ជាមួយ MICHELIN City Grip ស៊េរីចាស់។ (ការធ្វើគំរូនៃកំហាតថាមពលនៅចន្លោះពី 100/80 - 14 M/C 48S CITY GRIP SAVER TL និង CITY GRIP។ ធ្វើនៅមជ្ឈមណ្ឌលស្រាវជ្រាវ Michelin ក្នុងប្រទេសបារាំង ក្នុងខែកក្កដា ឆ្នាំ2018)។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម៖https://www.michelin.co.uk/motorbike/tyres/michelin-city-grip-saver
(7) ស៊ីសាំងតិច - MICHELIN ENERGY SAVER+ ទទួលបានរង្វាន់ពី AutoBild ជា "Eco Champion" ក្នុងឆ្នាំ 2013.
(8) ស្ថានភាពធ្ងន់ធ្ងរទាំងនេះ សំដៅលើការបើកបរលើស្ថានភាពផ្លូវប្រណាំង។ ល្បឿនហួសកំណត់ និងអាកប្បកិរិយាគ្រោះថ្នាក់ផ្សេងទៀត ត្រូវបានហាមឃាត់។.
(9) ស្វែងយល់បន្ថែមនៅលើ https://www.michelin.com/en/sustainable-development-mobility/for-the-planet/environmental-approach