WE RACE FOR CHANGE
វិស័យប្រណាំងរថយន្ត ការបង្កើនល្បឿននៃការច្នៃប្រឌិត
អស់ជាច្រើនទស្សវត្សរ៍មកហើយ យើងមានមោទនភាពដែលបានបង្ហាញជាសាកលនូវដំណើរការនៃសំបកកង់ប្រណាំងរបស់យើង។ សព្វថ្ងៃនេះ ធម្មជាតិនៃកីឡាម៉ូតូបានផ្លាស់ប្តូរ។
បញ្ហាប្រឈមដ៏ធំដែលយើងជួបគឺការអភិវឌ្ឍសំបកកង់ទីផ្សារដ៏ធំប្រកបដោយនិរន្តរភាពទាំងស្រុងដែលការរចនា និងការផលិតមានផលប៉ះពាល់តិចតួចលើធនធាន ជីវចម្រុះ និងការបំភាយឧស្ម័នCO₂របស់ផែនដី ដោយមិនប៉ះពាល់ដល់គុណភាពនៃសំបកកង់ ដែលបានធ្វើឱ្យម៉ាក MICHELIN ទទួលបានជោគជ័យ។
ដូច្នេះហើយ ជាងពេលណាៗទាំងអស់ ការប្រណាំងម៉ូតូដើរតួជាកន្លែងបញ្ជាក់ដ៏មានតម្លៃ និងបង្កើនល្បឿននៃការច្នៃប្រឌិតបច្ចេកវិទ្យា។ លក្ខខណ្ឌដ៏ខ្លាំងដែលមាននៅក្នុងកីឡាប្រណាំងម៉ូតូផ្តល់ឱ្យយើងនូវឱកាសមួយក្នុងការច្នៃប្រឌិត ទាញយកពិសោធន៍ក្នុងកំណត់ត្រា សិក្សាបន្ថែម បង្កើតដំណោះស្រាយថ្មី និងពន្លឿនការអភិវឌ្ឍន៍ដំណោះស្រាយប្រកបដោយនិរន្តរភាព ដែលមានប្រយោជន៍សម្រាប់មនុស្សគ្រប់គ្នា។
យើងធ្វើការប្រណាំងដើម្បីផ្តល់ឱ្យដៃគូរបស់យើងនូវគុណភាពនិងប្រសិទ្ធិភាពចាប់តាំងពីពេលចាប់ផ្តើមរហូតដល់ពេលបញ្ចប់នៃការប្រណាំង។ ការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់យើងចំពោះលោកអ្នកគឺដើម្បីផ្តល់នូវបទពិសោធន៍នៃការបើកបរប្រកបដោយសុវត្ថិភាពរាប់ចាប់ពីគីឡូម៉ែត្រដំបូងដល់គីឡូម៉ែត្រចុងក្រោយ ដែលសូមអរគុណចំពោះសំបកកង់ដែលអាចជឿទុកចិត្តបានរហូតដល់កម្រិតនៃសំណឹកស្របច្បាប់ (1)
យើងប្រណាំងដើម្បីឈានទៅរកការប្រជែងថ្មី។ សំបកកង់របស់យើងមានសមាមាត្រកាន់តែខ្ពស់នៃវត្ថុធាតុដើមដែលអាចកែច្នៃបាន និងកែច្នៃឡើងវិញ (2) ។ សម្ភារៈទំនើបដែលយើងអភិវឌ្ឍក្នុងការប្រណាំងនឹងបន្តផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់សំបកកង់ MICHELIN ទាំងអស់ចាប់ពីឆ្នាំ 2025 តទៅ។
យើងប្រណាំងដើម្បីស្វែងរកចម្លើយ សំដែង រៀនពីទិន្នន័យផ្នែកវិទ្យាសាស្ត្រ ហើយលើសពីអ្វីដែលយើងមាន។ ការប្រើប្រាស់វិស្វកម្មនៃការសម្ដែងរបស់យើងនៅក្នុងវិស័យប្រណាំងរថយន្តគឺស្ថិតនៅក្នុងដំណើរការពង្រីកការផលិតសំបកកង់ ដែលជាលទ្ធផល យើងបានសន្សំសំចៃមានធនធានសំខាន់ៗ និងកាត់បន្ថយការបំភាយឧស្ម័ន CO₂ បានយ៉ាងច្រើន។.
Dylan, tyre performance engineer
Philippe, tyre technician
Stéphanie, chemist
Le Mans 24 Hours - ដែលធ្វើនៅលើផ្លូវដែលជាធម្មតាបើកសម្រាប់ចរាចរណ៍ប្រចាំថ្ងៃ - ដាក់បញ្ចូលសំបកកង់របស់យើងទៅនឹងឧបសគ្គពិសេស ចាប់ពីផ្ទៃផ្លូវមិនរាបស្មើរ រហូតដល់ការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ និងសីតុណ្ហភាពភ្លាមៗ។ ប៉ុន្តែសំបកកង់របស់យើងត្រូវតែផ្តល់នូវដំណើរការប្រកបដោយតុល្យភាពឥតខ្ចោះ ក៏ដូចជាសុវត្ថិភាព ការគ្រីប និងភាពអាចបត់បែនបានចាប់ពីការប្រកួតចាប់ផ្តើមរហូតដល់ចប់ការប្រកួត!
1923: អ្នកឈ្នះនៃការសម្ពោធ Le Mans 24 Hours គឺជារថយន្តម៉ាក Chenard & Walker ដែលបំពាក់ជាមួយនឹងសំបកកង់ MICHELIN ។ វាបានបញ្ចប់ការប្រណាំងក្នុងល្បឿនជាមធ្យម 57mph ។ សំបកកង់ដែលអាចដកចេញបានបានធ្វើបដិវត្តភាពចល័តដោយរួមបញ្ចូលគ្នានូវភាពធន់ អាយុកាលវែង ផាសុកភាពនិងភាពងាយស្រួលដល់អ្នកប្រើប្រាស់។
1951: ទទួលបានអាជ្ញាប័ណ្ឌនៅឆ្នាំ 1946 និងដាក់លក់នៅលើទីផ្សារចាប់ពីឆ្នាំ 1949 សំបកកង់ MICHELIN X បានបង្ហាញនូវរូបរាងបដិវត្តថ្មីដែលរួមបញ្ចូលខ្សែក្រវ៉ាត់ដែកសម្រាប់សុវត្ថិភាពយូរអង្វែង ផាសុកភាព និងសន្សំសំចៃប្រេង។ រថយន្ត Lancia B20 GT បានឈ្នះក្នុងចំណាត់ថ្នាក់របស់វាលើសំបកកង់Radialនៅឆ្នាំ 1951 Le Mans 24 ម៉ោង។
ឆ្នាំ 1967៖ Michelin ជាអ្នកប្រណាំងកង់ដំបូងគេនៅ Le Mans។ កង់គ្មានក្រឡាផ្ដល់ការគ្រីបបានល្អក្នុងលក្ខ័ណ្ឌផ្លូវស្ងួត។ កង់គ្មានក្រឡា ទប់ស្កាត់ការផលប៉ះពាល់ឆាប់រហ័ស ជាមួយនឹង Alpine A210 បានបញ្ចប់ការប្រកួតក្នុងរយៈពេលតិចជាង 4 នាទីជាលើកដំបូង មុនពេលបន្តឈ្នះចំណាត់ថ្នាក់ P1.6 ។
ឆ្នាំ 1978: ជ័យជម្នះរបស់ Renault-Alpine A442B នៅ Le Mans ក្នុងឆ្នាំ 1978 បំពាក់ដោយសំបកកង់លួស MICHELIN ដែលមានប្រសិទ្ធិភាពខ្ពស់បានគូសបញ្ជាក់ពីតម្លៃដ៏អស្ចារ្យនៃបច្ចេកវិទ្យា។ លទ្ធផលនេះត្រូវបានបន្តដោយភាពជោគជ័យនៅក្នុងរថយន្ត Formula 1 ដោយផ្តល់នូវភស្តុតាងបន្ថែមនៃឧត្តមភាពនៃសំបកកង់លួស និងរួមចំណែកដល់បច្ចេកវិទ្យាក្លាយជាស្តង់ដារឧស្សាហកម្មនៅទូទាំងពិភពលោក។
Hydrogen prototype of GreenGT
Toyota GR010 hybrid (2022 win)
Toyota TS050 hybrid (2018 win)
Porsche 919 hybrid (2016 win)
Audi R18 e-tron quattro (2012 win)
Audi R15 TDI (2010 win)
Peugeot 908 HDI FAP (2009 win)
Audi R10 TDI (2008 win)
Audi R10 (2006 win)
Bentley EXP speed 8 (2003 win)
Audi R8 (2000 win)
Porsche 911 GT1 (1998 win)
McLaren F1 GTR BMW (1995 win)
Peugeot 905 (1992 win)
Mercedes Sauber C9 (1989 win)
RENAULT ALPINE A442 B (1978 win)
ការវិវឌ្ឍបច្ចេកវិទ្យាដូចជាការរីកចំរើននៃបច្ចេកវិទ្យារោងចក្រថាមពល ពីម៉ាស៊ីនសាំង និងម៉ាស៊ូត ដល់គ្រឿងថាមពលកូនកាត់ ការណែនាំអំពីហ្វ្រាំងឌីស និងឌីណាមិកដែលកាន់តែទំនើប សុទ្ធតែជាបញ្ហាប្រឈមថ្មីសម្រាប់សំបកកង់។ ពួកគេត្រូវការដើម្បីសម្របខ្លួនទៅនឹងឧបសគ្គធំជាងមុន រួមទាំងទិន្នផលថាមពលខ្ពស់ ការផ្ទុក និងកម្លាំងបង្វិលជុំ ខណៈពេលដែលវាផ្តល់នូវប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។ កំណត់ត្រាឈ្នះរបស់ Michelin នៅ Le Mans បានផ្គូផ្គងបដិវត្តន៍មិនគួរឱ្យជឿដែលការប្រណាំងបានឃើញទាក់ទងនឹងសមត្ថភាពនៃសំបកកង់។ ក្នុងរយៈពេល 10 ឆ្នាំចុងក្រោយនេះ វាបានជួយដល់គំរូ LMP1 ដែលអាចរត់បានរហូតដល់ 466 ម៉ាយលើសំបកកង់តែមួយក្នុងល្បឿនជាមធ្យម 149 ម៉ាយក្នុងមួយម៉ោង។ នោះស្មើនឹងចម្ងាយដែលគ្របដណ្តប់ដោយ Formula 1 grands prix ចំនួនពីរ!
សហស្សវត្សរ៍ Le Mans 24 hours នឹងមិនមានករណីលើកលែងទាក់ទងនឹងការច្នៃប្រឌិតរបស់ Michelin៖
សំបកកង់ប្រណាំង សំបកកង់ដឹក សំបកកង់ឡើងភ្នំ សំបកកង់ប្រណាំងបុរាណ សំរាប់ផ្លូវលំបាក និងម៉ូតូប្រណាំង
សំបកកង់សម្រាប់រថយន្ត SUV និងឡានដឹកអ្នកដំណើរ
សំបកកង់សម្រាប់ម៉ូតូលេខ និងម៉ូតូអូតូ
សំបកកង់របស់យើងត្រូវបានជឿទុកចិត្តដោយមានតម្រូវការច្រើនបំផុត - អ្នកប្រើប្រាស់ ក្រុមហ៊ុនផលិត អ្នកប្រណាំងម៉ូតូ និងអ្នកដឹកនាំសំខាន់ៗស្នើសុំផលិតផលរបស់យើង។
យើងនាំមុខគេឆ្ពោះទៅរកការធ្វើដំណើរជាមួយនឹងការកាត់បន្ថយផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន (3) និងការច្នៃប្រឌិតដោយការវិនិយោគលើសំបកកង់និងគុណដំលៃនៃការផ្ដល់នូវសំបកកង់។
យើងស្ថិតនៅជួរមុខនៃការធ្វើដំណើរដោយការប្រព័ន្ធអគ្គិសនី។ វិស្វកររបស់យើងធ្វើការយ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្ត ម៉ូតូ និងកង់ ដើម្បីរចនាសំបកកង់ជាមួយនឹងដំណើរការ ដែលមានសារៈសំខាន់ចំពោះម្ចាស់យានយន្តអគ្គិសនី។
ចាំមើល! អានព័ត៌មានចុងក្រោយបំផុត MICHELIN Motorsport របស់យើង។
LEGAL MENTIONS
(1) គីឡូម៉ែត្រចុងមានន័យថា រហូតដល់ជម្រៅអប្បបរមា 2 ម.ម។ ព័ត៌មានបន្ថែមអាចរកបាននៅ https://www.michelin.co.uk/performance-made-to-last
(2) Michelin ចាត់ទុកវត្ថុធាតុដើមប្រកបដោយនិរន្តរភាពថាជាវត្ថុធាតុដើមកែច្នៃ ឬវត្ថុធាតុដើមជីវៈដែលអាចកកើតឡើងវិញបានតាមពេលវេលានៃជីវិតមនុស្ស ហើយមិនប្រកួតប្រជែងជាមួយវិស័យម្ហូបអាហារ។ Michelin មិនចាត់ទុកវត្ថុធាតុដើមធម្មជាតិដែលមិនអាចកកើតឡើងវិញបានតាមពេលវេលានៃជីវិតមនុស្សថាជាសមាសធាតុដែលមាននិរន្តរភាពទេ - ដូចជាប្រេងឥន្ធនៈ។
ដូចនេះ វត្ថុធាតុមួយចំនួន ទោះបីជាមានប្រភពរ៉ែធម្មជាតិ ដូចជាស៊ីលីកា មិនត្រូវបានយកមកពិចារណាក្នុងនិយមន័យ Michelin នៃ "និរន្តរភាពវត្ថុធាតុដើម" នោះទេ។ វត្ថុធាតុដើមកែច្នៃ គឺជាវត្ថុធាតុដើមដែលបង្កើតឡើងដោយប្រតិបត្តិការកែច្នៃឡើងវិញ ដែលកាកសំណល់ឧស្សាហកម្ម ឬក្រោយការប្រើប្រាស់ត្រូវបានកែច្នៃឡើងវិញទៅជាផលិតផល វត្ថុធាតុដើម ឬសារធាតុ។ ការប្រើប្រាស់ថាមពលឡើងវិញ និងការកែច្នៃឡើងវិញនូវវត្ថុធាតុដើមសម្រាប់ប្រើប្រាស់ជាថាមពលមិនត្រូវបានរាប់បញ្ចូលនោះទេ។
(3) សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម https://www.michelin.com/en/sustainable-development-mobility/working-towards-sustainable-mobility/