(1) សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម https://www.michelin.com/en/sustainable-development-mobility/working-towards-sustainable-mobility/
(2) ចាប់ពីការផ្គត់ផ្គង់វត្ថុធាតុដើម ដំណើរការផលិតកម្ម រហូតទៅដល់ការប្រើប្រាស់និងដំណាក់កាលនៃការកែច្នៃប្រើប្រាស់ឡើងវិញ
(3) ការចាប់ហ្រ្វាំងនៅលើផ្លូវសើមសើមនៅស្ថានភាពសឹក - ការធ្វើតេស្តខាងក្រៅធ្វើឡើងដោយសេវាផលិតផល TÜV SÜD Product Service, តាមសំណើរបស់ Michelin, នៅចន្លោះពី 80-20 kph, ក្នុងខែមិថុនា ឆ្នាំ2021, នៅលើសំបកកង់ទំហំ 205/55 R16 91V លើ VW Golf 8 (សឹកមានន័យថាសឹកដោយម៉ាស៊ីន (នៅមាំ) ដល់ជម្រៅនៃសន្ទស្សន៍សឹកក្រឡាកង់ ស្របតាមបទប្បញ្ញត្តិរបស់អឺរ៉ុប
(4) គីឡូម៉ែត្រចុងក្រោយ ត្រូវបកស្រាយថាជាជម្រៅក្រឡាកង់អប្បបរមា (1.6 mm នៅអឺរ៉ុប)។ សូមមើលជម្រៅក្រឡាកង់អប្បបរមាស្របតាមច្បាប់ នៅក្នុងប្រទេសរបស់អ្នក។ អាចស្វែងរកព័ត៌មានបន្ថែមបាននៅ [www.michelin.country/performancemadetolast - to be adapted localy]
(5) ក្រឡាសំបកកង់ខាងក្រោម ត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីផ្ដល់ជូននូវកម្រិតនៃភាពជាប់ធន់បានយូរ និងដំណើរការរហូតដល់ពេលចុងក្រោយ៖ MICHELIN CrossClimate², MICHELIN CrossClimate 2 SUV, MICHELIN Primacy 4+, MICHELIN e.Primacy, MICHELIN Pilot Sport 4S, MICHELIN Pilot Sport 5, MICHELIN Pilot Sport EV, MICHELIN Pilot Sport 4 SUV, MICHELIN Alpin 6 and MICHELIN Pilot Alpin 5
(6) ការគណនាផ្ទៃក្នុងប្រៀបធៀបនឹងថាមពល MICHELIN (RR>12kg/T) vs MICHELIN e.Primacy និង MICHELIN Pilot sport EV(RR <5kg/T)
(7) "កាកសំណល់ប្រចាំថ្ងៃ"៖ កាកសំណល់ពោត ឈើលែងប្រើ ប្រអប់អាហារ កញ្ចប់ប្លាស្ទិក ដបប្លាស្ទិក...
(8) បរិមាណគណនាសរុបនៃវត្ថុធាតុកែច្នៃប្រើប្រាស់ឡើងវិញរវាងឆ្នាំ2020 និងឆ្នាំ2030 ក្នុងការផ្សំសំបកកង់របស់ខ្លួនដោយមានបំណងដាក់វត្ថុធាតុកែច្នៃប្រើប្រាស់ឡើងវិញ 40% ត្រឹមឆ្នាំ2030។
(9) Michelin ចាត់ទុកវត្ថុធាតុដែលមាននិរន្តរភាពជាវត្ថុធាតុដែលអាចកែច្នៃប្រើប្រាស់ឡើងវិញ ឬជាវត្ថុធាតុមានប្រភពពីជីវសាស្រ្ត ដែលអាចប្រើបង្កើតឡើងវិញបានទៅតាមពេលវេលានៃជីវិតមនុស្ស ហើយមិនមានការប្រកួតប្រជែងជាមួយវិស័យម្ហូបអាហារ។ Michelin ពុំចាត់ទុកវត្ថុធាតុធម្មជាតិ ដែលកើតឡើងវិញបានយូរជាងពេលវេលានៃជីវិតមនុស្សថាមាននិរន្តរភាពទេ ដូចជាប្រេងជាដើម។ ហេតុដូច្នេះហើយ វត្ថុធាតុខ្លះ ទោះមានប្រភពដើមពីរ៉ែធម្មជាតិ ដូចជាសារជាតិស៊ីលីកាជាដើម មិនត្រូវបាន Michelin ចាត់ទុកជា “វត្ថុធាតុដែលមាននិរន្តរភាព” ឡើយ។
(10) ផ្អែកលើតេស្តផ្ទៃក្នុង ប្រៀបធៀបជាមួយសំបកកង់ MICHELIN Primacy 4 235/55R19 105W ក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ន នៅលើទីផ្សារ។
(11) វត្ថុធាតុដែលបានកែច្នៃប្រើប្រាស់ឡើងវិញ ជាវត្ថុធាតុដើមដែលបង្កើតឡើងដោយដំណើរការនៃការកែច្នៃប្រើប្រាស់ឡើងវិញ ដែលកាកសំណល់ឧស្សាហកម្ម ឬក្រោយពេលប្រើប្រាស់រួចហើយ ត្រូវបានកែច្នៃទៅជាផលិតផល វត្ថុធាតុ ឬសារធាតុផ្សេងៗបាន។ ការប្រើប្រាស់ថាមពលឡើងវិញ និងការកែច្នៃវត្ថុធាតុឡើងវិញសម្រាប់ការប្រើប្រាស់ជាថាមពល មិនត្រូវបានរាប់បញ្ចូលឡើយ។ (ផ្អែកលើនិយមន័យនៃសារាចរណែនាំរបស់អឺរ៉ុបស្ដីពីកាកសំណល់)។
(12) UPTIS៖ Unique Puncture-proof Tyre System, ជាសំបកកង់គ្មានខ្យល់ ដែលបានបង្កើតឡើងរួមជាមួយ Maxion ដែលជាក្រុមហ៊ុនផ្គត់ផ្គង់ខ្នងកង់សម្រាប់សំបកកង់ UPTIS។
(13) ឆ្លើយតបទៅនឹងម៉ាស់ជាមធ្យមដែលបានថ្លឹងទម្ងន់នៃកង់ខាងមុខ និងខាងក្រោយ ដែលមានវត្ថុធាតុប្រកបដោយនិរន្តរភាព 33% និង 46% រៀងគ្នា។